Prace licencjackie i magisterskie

Wymagania merytoryczne i formalne dla pracy dyplomowej oraz tryb jej składania i oceny określone są w załączniku do Regulaminu studiow. Zasady weryfikacji samodzielności przygotowania pracy oraz elektronicznej archiwizacji prac określa Zarządzenie Rektora nr 29 z dnia 30.05.2019 r. zmieniające Zarządzenie Rektora nr 45 z dnia 19.09.2017 r. oraz Zarządzenie Rektora nr 23 z dnia 20.03.2020 r. Złożenie pracy dyplomowej następuje zgodnie z Instrukcją Dziekana zamieszczoną na stronie internetowej właściwego dziekanatu.

Proces obiegu pracy dyplomowej odbywa się za pomocą elektronicznego systemu Archiwum Prac Dyplomowych (APD)

Podstawowe zasady korzystania z APD

  1. Student otrzymuje dostęp do procesu obiegu pracy dyplomowej w systemie APD po wybraniu seminarium dyplomowego.
  2. Aby rozpocząć proces obiegu należy zalogować się do systemu APD na stronie https://apd.sgh.waw.pl/
  3. Student wprowadza do APD: język pracy, tytuł pracy w języku, w którym napisana jest praca. Streszczenie i słowa kluczowe W systemie istnieje możliwość wprowadzenia danych w języku angielskim w przypadku polskiego języka oryginału Po zatwierdzeniu zmian student otrzymuje możliwość załadowania do APD pliku z pracą w formacie PDF (inne formaty, w tym DOC, nie są dopuszczalne). Maksymalny rozmiar pliku, który zostanie zaakceptowany przez system to 25 MB. W osobnym pliku student wgrywa Oświadczenie autora. Po zakończeniu wprowadzania student powinien wybrać opcję "PRZEKAŻ DO ZATWIERDZENIA PRZEZ OPIEKUNA".
  4. Po wysłaniu plików przez studenta, Promotor otrzymuje powiadomienie mailowe o konieczności akceptacji wprowadzonych przez studenta danych. Po zalogowaniu do APD w zakładce Moje prace i zadania będzie widoczna informacja o zadaniu do wykonania przez Promotora. Po sprawdzeniu danych oraz pliku z pracą Promotor zatwierdza je i kieruje pracę do sprawdzenia w systemie antyplagiatowym.
    Po zapoznaniu się z Raportem podobieństw Promotor przechodzi do wpisywania treści recenzji (Oceny pracy dyplomowej). Po wypełnieniu formularza zatwierdza recenzję.
  5. Student otrzymuje na maila powiadomienie o zakończeniu procesu przez Promotora.
  6. Pracownik dziekanatu wprowadza dane recenzenta, które są przesyłane do sytemu APD.
  7. Recenzent otrzymuje powiadomienie mailowe o zadaniu do wykonania w systemie APD. W ciągu 15 dni od otrzymania powiadomienia Recenzent wypełnia elektroniczny formularz recenzji w systemie APD.
  8. W APD wszyscy użytkownicy mają dostęp do katalogu z listą prac i wyszukiwarki. Treść pracy oraz recenzje są dostępne tylko dla Autora, Promotora i Recenzenta.

Przydatne linki